۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳

نقل و انتقالات غیرمنتظره در NBA ؛

لبرون جیمز و پائو گاسول از تیم خود جدا شدند

لبرون جیمز و پائو گاسول از تیم خود جدا شدند

جدایی ستاره تیم میامی هیت و انتقال احتمالی بازیکن اسپانیایی لیکرز به تیم شیکاگو بولز از اتفاقات غیرمنتظره فصل نقل و انتقال NBA بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فصل نقل و انتقال رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA با اتفاقات جالب توجهی همراه بوده است. بدون شک جدایی لبرون جیمز از تیم میامی هیت بزرگترین شوک را به علاقمندان به این تیم وارد کرده است. جیمز که فصل گذشته به همراه این تیم نایب قهرمان شده بود در ازای دریافت 42 میلیون دلار دستمزد خالص برای دو سال به تیم سابق خود کلیولند کاوالیرز پیوست.

"دواین وید" هم تیمی "لبرون جیمز" در میامی هیت با بیان اینکه از این اتفاق ناراحت است بیان کرد: من واقعا ناراحت هستم چرا که ما مثل برادر بودیم. اما از تصمیم لبرون جیمز حمایت می کنم و آرزوی موفقیت برای او دارم. ما با هم به میامی آمدیم و موفقیت های زیادی را کسب کردیم ولی فکر می کنم که او برای خودش و خانواده اش تصمیم خوبی را گرفته است چرا که همیشه خانه همان جایی است که قلب شما آنجاست.

اما پائو گاسول سنتر اسپانیایی تیم لس آنجلس لیکرز هم بعد از سالها بازی در این تیم قصد جدا شدن و پیوستن به تیم شیکاگو بولز را دارد. در همین حال کارملو آنتونی بازیکن ملی پوش تیم نیویورک نیکس قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده است. دیگر اتفاق جالب توجه روزهای اخیر جدایی "پل پی یرس" از تیم نیوجرسی نتز و احتمال پیوستن این بازیکن با سابقه به تیم واشنگتن ویزاردز است.

کد خبر 2330433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha